Prezentacija bila je podjeljena u dva dijela. U prvom dijelu predstavljen je rad Agencije, a u drugi dio prezentacije obuhvatio je procedure halal certificiranja.
Dio prezentacije koji govori o prikrivenim haramima u proizvodima privukao je najviše pažnje prisutnih. To je zato što je percepcija javnosti da su samo svinjetina i alkohol zabranjeni muslimanima za konzumiranje i da se toga trebaju čuvati prilikom odabira i konzmiranja hrane i pića. Međutim šta je sa halal statusom ostalih proizvoda kao što su mlijeko, hljeb, čokolade, pudinzi, kafa, itd.
Oblast aditiva je jedna od kompleksnijih u određivanju njenog halal statusa. Aditivi mogu biti biljnog, životinjskog i mineralnog porijekla. U zavisnosti od njihovog porijekla te nošača ili rasvarača oni mogu biti halal ili haram. Npr. ukoliko je aditivi biljnog porijekla a njegov ratvarač alkohol onda i aditiv spada u kategoriju nedozvoljenih.
Osim toga, Agencija je upoznata sa nekolicinom tabela koje su dostupne na internetu koje klasifikuju aditive u različite kategorije i određuju im status. Često su te tabele netačne, površne i zbunjujuće za krajnjeg potrošača jer ga primoravaju na čitanje deklaracije proizvoda, što je svakako predstavlja otežavajuću okolnost pri kupovini. Agencija preporučuje halal potrošačima da prilikom kupvine odaberu proizvoda sa oznakom halal na sebi ili da status proizvoda provjere na našoj mobilnoj aplikaciji Halal bazar.