CERTIFICIRANJE

PRIGOVORI I ŽALBE

PRIGOVORI I ŽALBE

PRIGOVORI I ŽALBE

Efektivna odluka o prigovorima i žalbama važno je sredstvo zaštite Agencije, njenih klijenata i drugih korisnika ocjenjivanja usaglašenosti protiv grešaka, propusta, ili nerazumnog ponašanja. Povjerenje u aktivnosti ocjenjivanja usaglašenosti obezbjeđeno je onda kada su prigovori i žalbe adekvatno obrađeni.
Agencija ima regulisan proces za primanje, vrednovanje i donošenje odluke o prigovorima i žalbama. Agencija zapisuje i prati prigovore i žalbe, kao i mjere preduzete da se one riješe. Prigovori i žalbe koje se odnose na halal certificirane klijente i/ili auditore halal kvalitete se dostavljaju Agenciji. Agencija će osigurati da se poduzmu odgovarajuće korektivne mjere.

Procedura

Procedura rješavanja prigovora i žalbi obuhvata sljedeće elemente i metode:
1. proces primanja, validacija i istraživanje žalbe ili prigovora, kako bi se odlučilo koje mjere treba poduzeti kao odgovor na žalbe ili prigovor;
2. praćenje i snimanje žalbe, uključujući i radnje koje se preduzimaju kao odgovor na njih;
3. osiguranje da su poduzete odgovarajuće korekcije i korektivne mjere.
Nakon zaprimanja prigovora ili žalbe Agencija je odgovorna za prikupljanje i provjeru svih potrebnih informacija za validaciju podnešenog. Agencija će potvrditi prijem prigovora ili žalbe i dostaviti podnosiocu žalbe izvještaje o napretku i rezultat žalbe.

Prigovori i žalbe se dostavljaju u pisanoj formi na službeni e-mail Agencije: agencija@halal.ba uz popunjeni obrazac za prigovore i žalbe – Obrazac

Cjelokupna Procedura rješavanja prigovora i žalbi dostupna je na linku ovdje.