Interaktivna prezentacija bila je podjeljena u dva dijela. U prvom dijelu predstavljen je rad Agencije, a u drugi dio prezentacije obuhvatio je procedure halal certificiranja. Posebno interesovanje pristutnih pobudilo je upoznavanje sa prikrivenim haramima u proizvodima. Nakon prezentacija prisutni su istaknuli važnost halala u ishrani, životu i poslovanju te postavili pitanja iz oblasti halala. Učesnici su istaknuli zadovoljstvo dobijenim odgovorima, informacijama i stečenim znanjima o halalu.
Da bi jedan proizvod bio halal mora se zadovoljiti sljedljivost proizvoda „od njive/farme do stola“. Agencija za certificiranje halal kvalitete vrši kontrolu cjelokupnog lanca proizvodnje uključujući primarnu proizvodnju, proizvodnju sirovina i gotovih proizvoda te pripremu i serviranje gotovih jela.
Agencija je do sada halal certificirala 98 halal proizvođača sa područja BiH, Srbije, Crne Gore i Litvanije. Izrađena je aplikacija Halal bazar koja sadrži podatke o halal certificiranim proizvodima i proizvođačima.