Vijesti

Povratak bh. konditorske industrije: Klas na prijedlog kupaca vratio na tržište svoja poznata čajna peciva

Povratak bh. konditorske industrije: Klas na prijedlog kupaca vratio na tržište svoja poznata čajna peciva

Na zahtjev svojih vjernih kupaca i potrošača prehrambena industrija Klas d.d. Sarajevo ponovno je pokrenula proizvodnju svojih čajnih peciva pod brendom ‘Tea time’. Riječ je o šest proizvoda: Vanili kiflice, Kokos, Čajni kolutići, Golf kiflice, Bianca i Nera, a koji su na tržište prvi put bili plasirani 2003. godine.

 „Brand ‘Tea time’ je bio svojevremeno omiljen i popularan među svim generacijama potrošača, a mnogi i danas dobro pamte njegov neponovljivi okus i kvalitet. U to smo se uvjerili u razgovoru sa našim vjernim kupcima i potrošačima koji su se raspitivali zašto Klas više ne proizvodi, kako su su nam kazali, ona stara dobra čajna peciva. Upravo iz tog razloga odlučili smo na prodajne police vratiti brend ‘Tea time’, kazala je Senaida Tabić direktorica prodaje Klas d.d. Sarajevo.

Čajna peciva upakovana su u svoju originalnu ambalažu, na koju su kupci i potrošači već bili naviknuti, a distribuiraju se na sva prodajna mjesta širom BiH.

“Iako smo tek nedavno reaktivirali proizvodnju, potražnja za ovim brandom je već sada jako velika. Za samo mjesec dana kao prvu količinu plasiralismo i prodali na tržište 100.000 komada kutija ovog keksa. Broj prodajnih mjesta se svakog dana povećava i, s obzirom na potražnju i zadovoljstvo kupaca, ovaj broj značajno raste“, naglašava Merjema Katkić – Lojo brand menadžerica u kompaniji Klas d.d. Sarajevo.

Program branda ‘Tea time’ osim standarda za sigrunost hrane HACCAP, podliježe i standardima Halal kvalitete.

Kupuj domaće – gradi BiH!

Akos.ba