Vijesti

Halal certificirani proizvodi Swisslion doo Trebinje

Halal certificirani proizvodi Swisslion doo Trebinje

U prostorijama kompanije Swisslion doo Trebinje održana je svečana ceremonija uručenja halal certifikata čime je potvrđena uspješna implementacija zahtjeva Halal standarda BAS 1049:2010. Halal certifikat direktoru kompanije Swisslion doo Trebinje, gospodinu Aleksandru Kojoviću uručio je glavni imam Medžlisa Islamske zajednice Trebinje, hafiz Sadik-ef. Fazlagić. Svečanosti su još prisustvovali v.d. direktor Agencije, mr.sc. Damir Alihodžić i gospođa Aleksandra Radanović, vođa tima halal kvalitete u kompaniji.

Certifikacijskim auditom, koji je izvršen ujulu ove godine, utvrđeno je da kompanija Swisslion Trebinje ispunjava sve zahtjeve propisane Halal standardom BAS 1049:2010 te da joj se može uručiti halal certifikat. Procesom halal certificiranja obuhvaćene su linije za proizvodnju robnih marki Eurokrem i Euroblok.

„Ukupan asortiman ponude halal proizvoda koji je dostupan halal konzumentima bogatiji je za 14 novih halal proizvoda. Veoma smo sretni da je proces implementacije zahtjeva Halal standarda BAS 1049:2010 uspješno okončan u kompaniji čiji su proizvodi imaju dugogodišnju tradiciju i nalaze u svakodnenoj konzumaciji kod potrošača“ rekao je v.d. direktor Agencije, mr.sc. Damir Alihodžić.

„Uvođenje Halal standarda je još jedna potvrda trajne predanosti Prehrambene industrije Swisslion d.o.o. kvalitetu i konstantnom unaprijeđenju u svim segmentima poslovanja, te spremnosti firme da udovolji zahtjevima potrošača. U narednom periodu planiramo da i ostale proizvode iz našeg asortimana prilagodimo zahtjevima Halal kvaliteta, kako bismo bili što konkurentniji na tržištu Halal certifikovanih proizvoda, čija je potražnja svakim danom veća. Ovim se našoj firmi otvaraju dodatne mogućnosti za izvoz u arapske zemlje, ali i ostale zemlje svijeta koje su prepoznale Halal kao standard kvaliteta i zdravstveno ispravne hrane” rekao je direktor kompanije Swisslion doo Trebinje, gospodin Aleksandar Kojović.

Pored domaćeg tržišta kompanija svoje proizvode plasira još na tržište EU, regiona, Rusije, Amerike, Kanade, Australije, zemalja Zaliva i druga tržišta.